Daisypath Friendship tickers

Friday 27 April 2012

Perasaan??

okayy,,cter psl perasaan lah yer..maybe dh matang nk rse perasaan syg+cintakn seseorg nie.kita open kayy,think positif.,kdg2 kita sendri pn xtaw ape yg kita nk,serius ckp,btoi x?...it really happen now..perasaan syg tu xbleh nk hlg knn,,kita manusia..Allah yg beri kita perasaaan itu,,itu satu anugerah..harus bersyukur..aku rse ape yg aku ckp nie,seriusly..hatiku sudah memiliki seseorang...heheheh...tp aku je lah kowt yg bertepuk sebelah tngan..maybe...ntah,owg ckp..ska+syg xsemestinya memiliki kn??..xpe..trime jer.yg pnting aku sygkn dia..ikhlas..ntah,prkenalan kmi xlah lma tp rsenyer mcm dh knl lme,dia pham aku,aku pham dia ade chemistry kowt,heheh..,lbh krg 2 bln kmi knl.tp tiap kali aku borak,msj aku happy sngt2..n aku rse selasa ngan dia..walau apepn yg jd pas nie,aku nk dia taw yg aku trsngtlah sygkn dia n ikhlas sygkn dia..tp aku tahu,maybe aku xlyk utk dia..yelah,sapelah aku nie..xsepadan pn ngan dia..dia hensem,baik,caring..aku ape ade kn..biase jer..tp xpelah,menyukai,menyayangi n mengasihi dia rsanya tu yg plg bermkna wat aku.perasaan yg sngt indah.keikhlasan yg plg penting..aku xterlalu berharap yg dia ska jgk kt aku,tp kalo btol dia sygkn aku as much as i love him,akulah org yg plg2 bahagia..tersangatlah bahagia!aku hnya mampu berharap dan berdoa yg terbaik..kalo ade jodoh,adelah..serius,xde org yg prnh hargai aku mcm ner dia hargai aku.terharu sngt.dialah org pertama yg prnh ckp mcm tu kt aku.awk awesome utk saya,AWESOME!!n ade sikap dia yg wat aku xkn leh lupa psl dia,,ngeee~ (^_^).kiteowg smpai now,kiteowg bestfren..hurm,dia prnh dikecewakan kowt sblm nie yg membuatkn hti dia xtrbuka lg utk perasaan yg mcm aku rse,it's okay,i understand.let him decide..xpe,walau cam ner pn aku akn tnggu..menunggu dengan penuh keikhlasan+kesabaran.ntah,maybe akn jd angan-angan ja..xpe,tnggu ja.so utk dia>i nk ckp,,thanks sngt2 sbb time ape yg i ckp kt u.thanks jgk pham perasaan i kt u.million of thanks..i xtaw nk ckp ape lg,i syg sngt2 kt u.ikhlas.maybe ape yg i tulis nie,i xsmpt nk ckp hari tu,nielah luahan ati i kayy, khas utk u......thanks...<3 <3 =)

No comments:

Post a Comment