Daisypath Friendship tickers

Tuesday 17 April 2012

Menghintung hari...

Rabu,khamis,jumaat dan sabtu.4 hari jer lagi aku akan meninggalkn tmpt keje aku yg dh 4 bulan,hari sabtu 21/4/2012 pencen then jd lah penganggur trhormat blik,hehehe....trse berat hati+sedih jer nk brhenti tp walau cam ner pn kn,saat 2 akan brlaku,cpt atau lmbt jer..ckuplah kowt ngan 4 bln pnglaman keje kt kdai 2.bnyk sngt pnglaman yg aku dpt kt situ.phit,mnis,suka,duka sume aku dh rse.mengenali abg zam,kak ain,n anak2 dorang trsngtlah indah rsenyer walaupn dorang kdg2 aku xpham perangai dorang.kdg2 dorang trsngtlah best.hurm,,biaselah mnusia kn,mne ade perfect sume.smelah ngan aku pn..memey n haikal<anak2 owner> yg trsngtlah cute 2 membuatkn aku brt sngt nk brhenti,dorang brdua 2 sngt2 rpt ngan aku.leh dktkn kn mcm akak sndri pn ade.hahah,,lgpn aku dh anggap dorang mcm adk2 sndri dh memandangkn aku mmg suka bdk2 kecik nie.telatah dorang slalu jer watkn aku ketawa.hahaha.comey sngt watkn org geram eah.memey lah yg gurlz 2 ske sngt kaco aku.geram gler.heheh..budak2 biaselah 2.nnt dh resign kt situ,mzti rindunyer ngan bdk2 tu kn..tp nk wat cam ner..huhuh...okayy,,,pengalaman brkrja kt kdai kek n roti,mla2 mmg excited sngt nk keje,,mcm best jer kn,lgpn aku mmg minat jgk bab2 nie,,sampingan jelah.nk tmbh ilmu n taw psl roti n kek.dlu taw beli jer,duk pkir mcm ner lah dorang wat roti nie kn,bile dh keje kt situ,,ohhhh,,bru taw mcm ner dorang wat.smelah ngan kek pn.heheh...sblm keje jgk,,time skolah dlu mmg ska sngt pi kdai 2 beli roti,sedappp!!!hahah,,,then dh keje,,tiap2 ari tgk n wat,,xtrse nk mkn pn eah,heran.haha..naik jemu jdnyer,hahah..biaselah 2,,normal,hahah.okayy,,wat roti,jd casher,jd tkg sapu,tkg lap crmin,tkg bsuh,tkg kmas,mlyn customer,sume mrse eah,kalo keje kt kdai yg mcm 2,,keje2 die lbh krg keje kt umah jer.jz kt umh xde casher..hahaha..owner baik jer,slalu bwk pkrja g mkn n jln2..2 lah kelebihan keje kt situ,,mcm fmily.slme aku keje nie dh 4 kali owner bwk g mkn..prnh g brkelah kt Gua Kelam,best sngt.memori yg akn diingt.yg trsngt trharu,bru2 nie pas dpt result SPM,aku n kwn aku dpt kptsn yg agak baik lah,syukur alhamdulilah,<berkat doa parents,sibling,ckgu2 n kwn2> owner bwk g mkn tnda hadiah ats kptsn yg kmi dpt.trharu sngt2..terima kasih.^^ okayyy,,dh nk brhenti  nie owner suk pjuk2 lg suh stay smpai bln 5 nie,tp aku xnk,siap offer nk naik gji lg,,hahaha,,lwk,,tp aku ttp ngan kpts aku,,BERHENTI!!nk spend time ngan fmily plak lah,,lgpn parents dh suh brhenti,,tlg mak wat keje rmh lak..biaselah ank prmpuan sowang,hahaha..yelah,,pas abis jer exam SPM 2,,trus msuk keje jgk...so xde mse sngtlah ngan fmily.so decide nk brhenti awl..bnyk sngt bnde yg xkn bleh lupa ngan kedai 2,tp yg xbest nyer 2,time aku nk brhentilah mcm2 lah yg bru kt kdai 2..mcm best plak,arinie bru je smpai mesin utk tkan air minuman,,mcm kt KFC n MD 2,,ahaha..ape daaa,,owg dh nk brhenti dia bru smpai.hahah..xpelah,,nk wat cam ner..n yg best jgk 2 ade akak bru dtg keje,,"Akak Yani" senior aku dlu,,hahah,,,best plak bile keje ngan akak 2 eah,die pn prmh+baik sngt,ade jgk akak 2 pjuk aku suh stay ngan dia smpai hjg bln nie tp aku ttp ngan kptsn aku,alah,,dkt ja ngan umh,,leh slalu pi jeguk kdai 2 eah,so xyah risau sngtlah kn aku xde kt c2,,hahahah...brkeje nie dh bnyk mematangkn aku.mcm2 prngai mnusia eah aku jmpe kt kdai 2.ade yg ok,ade yg x,ade yg pelik.mcm2,,,hahaha,,,tp 2 lah pnglamn..memandangkn nie lah first experience aku keje smntre tnggu result SPM kuar,,expose ngan dunia luar...bru tahu..bnyk jgk nsihat yg brguna yg abg zam n kak ain bg,,terima kasih sngt2,,aku akn ingt..so smpai kt situ jer kowt cter psl keje nie..dh xtaw nk tulis ape dh,,pnjg lebar dh kowt brciter nie,,penat nk text dh,,hahah...so thanks yg sudi membace kayyy....=)

No comments:

Post a Comment