Daisypath Friendship tickers

Saturday 21 April 2012

Penganggur Terhormat ^^

sape-sape penganggur trhomat nie?cer cter. than me!,hahah,,kmrin last day aku keje.dh brhenti..ckuplah 4 bulan menimba pnglaman kn,,,dh bnyk aku blajar tntng selok belok prniagaan..at least taw jgk lah..syok gak jge kedai wlaupn bkn owner kn,jz prkrja ja kt situ tp owner bg pluang..kdg2 wat mcm kdai sndri ja..ngeeee~hehehe..besalah,,hakhak..so harinie ari first aku duk kt umah,yelah slalu duk pi keja ja kn.hahah..pas abis exam pn bapa ari sngt ja lepak kt umah,then msuk keja.so xda msa sngt kt umah,decide nk brhnti nie pn sbb nk rest sblm dpt further study kt mna2,,pnat kowt bila keja kn.spend time ngan fmily sme.lgpn duit<topup duit gaji>dlm bank dh ckup kowt utk aku.hahaha..chatting ngan kwn dlm fb,dia kta "awai bgn?"hahaha,..pelik gak lah,slalu owg dh xkeje nie,,leh tidoq smpai tgh ari.hahaa...tp aku xkowt,,dh trbiase bgn awl.pas subuh xtidoq dh,xbiase.hahaha..so dh kms umah dh,settle.heheh..tp agak xbiase,slalu kn beciap2 nk pi keja.harinie xdah eah.hahaha..okayy,,pas nie leh lah nk kuar pi jln2+shopping2 knn..hahaah...tu pn kalo rjin lah eah..i nie slalunya agak xrjin nk kuar umah,kalo kuar pn ade hal jer.mls2 nk brciap segak2 nie.hakhak,,knyataan!teng.teng..teng..ngee~ mmg mls.heeee....cter psl kmrin,,perhhh!!!rse sebak+brat hati kowt nk tinggalkn kdai tu,hnya tinggal knangan ja lps nie..nangis gak lah kmrin.sedih,tmbh2 nk tinggal bdk2 tu,memey n haikal,.mzti aku rindu nya kt depa.tp nk wat cam ner.then dh nk blik kmrin,pi larh jmpe kwn kt MUSLIMMART nk inform nma jgk ker??xyah kowt ,SA ja lah n akak amalina yg comey tu..hahaha..okayy fine,dia cm xde perasaan ja!!akak tu yg bnyk borak ngan aku kmrin,dia hnya diam n mengia ia kn ape yg aku ckp jer,segan kowt nk sembang ngan aku..tp xpe,aku pham,,boy mmg mcm tu kn..pi jmpe dia bg something.xtawlah bila kmi nk jmpe lg pas nie.sedih gak lah,huhuhu..okayyy,,,takat tu ja kowt psl dia,hahaha..maybe lps dh brhenti nie,bnyk bezanya lah nk pi jeguk2 kdai tu..hahaha...dlu pkrja,nnt jd customer lah kn.hakhak.opssss!!touching psl kmrin pnya psal..aku trlupa nk bg blik kunci pintu kdai blik yg dh 4 bulan aku pegang,gna utk bkak kedai.hahaah,,,nnt pi hantar lah,,dkt ja pn,hehehe,..kayyy,,,takat tu jer kowt...Happy Holidays utk dri sendri..hehehe...=)

No comments:

Post a Comment